08 Ogos 2010

OUTLET DI TESCO MELAKA



Inilah yang dikatakan rezeki.Saya ke TESCO bertujuan untuk makan kerana perut saya sangat lapar.Selepas makan saya keluar melalui pintu lain.Saya melintasi kawasan pameran barangan keluaran bumiputera.Saya pun singgah dan bertanyakan samaada saya ada peluang atau tidak untuk memasarkan produk saya.Malam itu saya telefon pengerusi bhg pemasaran,beliau memberi lampu hijau kepada saya.Selepas berbincang,saya pun pulang ke rumah siapkan semua produk dan terus hantar ke TESCO OUTLET dan pamerkan produk.Hari yang sama produk saya telah terjual.Sekarang ini saya sedang membuat promosi dan offer yang menarik sempena bulan Ramadhan dan Hari Raya yg akan menjelang tiba.Datanglah ke TESCO Melaka untuk mendapat gambaran yang lebih jelas dan boleh merasai keenakannya.

1 ulasan:

  1. tu le yg dikatakan rezei dpn mata... cuma nak ambil ke tak ... n rezeki tu dah ditentukan tuk akak jayjay

    BalasPadam